Tuesday, June 19, 2012

1#: Badminton

Salam Readers..
Entry kali ni aku nak cerita pasal 



~First Badminton~


Tadi petang, tetibe jer Si Shafida ni ajak aku pergi main badminton.. 
Disebabkan aku pown cuty hari ni,
aku pun terima lah pelawaannnya..
*OrangBelanjaBhai*


Ni kawan Shafida..
Nisa(Kuning)+Echa(biru)..
Diowang 1 geng, aku n Shafida 1 geng..
*Fight!Fight!Fight!*


Last2 aku n Shafidah disahkan kalah..
Haha.. Padan muka kami..
*KalahBermaruahokey!*


Lepas penat kitorang main,
Kitorang take pix cikit sebagai kenangan kitorang..
Even dah nak dekat 3 tahun tinggalkan sekolah,
dan masing2 pown dah ade haluan masing2,
tapi kitorang semua still lagi contact antara satu sama lain..
*FriendsForever*


Lastly, Walaupon penat bermain,
Tapi still lagi boleh senyum take pix taw..
*SenyumItuSedekah*

Okeylah korang, 
Sampai sini jer entry kali ni...
Kita jumpa next entry okey..
Popeye..

p/s: dah lame tak bersenam.. sekali bersenam, Semmmppuuuttttt... :)