Sunday, September 16, 2012

Aku terima nikahnya.....

Salam Readers..

Aku Terima Nikahnya.....

Lafaz ini lah yang dinanti2kan oleh semua wanita...
Bermulalah kehidupan baru sebagai seorang isteri..
Begitu juga diriku.....
*alhamdulillah*

STOOPPIIID!!!!

Berhenti berangan cik dayah oi!!!
Lambat lagi kau tuh nak dinikahkan.
Bukan nk kata calon suami,
"Boyfriends" pown ko tak ade..
*jodoh-jodoh*

If korunk nak tahu,
Sebenarnya "aku terima nikahnya..." tajuk sebuah novel lah
Mesty korunk ingat aku dah kahwin kan??
Haha kawen jadahnyer, poket pown kering kontang..
Keringnyer kalah kan longkang..
*merepek*

Aku ni jangankan novel, 
Majalah pown belum tentu aku nak bace,
Newspaper???
Apatah lagi.. jangan harap nak disentuhnya..
Apalah nak jadik kt ko ni cik dayah oi!
*BacaItuIlmu*

Disebabkan bosan yang terlampau bosannya,
Aku pown dengan tak sengaja dan disengajakan membace novel ni..
Novel ni bukan aku yg punya,
Housemate aku yang punya..
Ummul Najwa..
Dia ni kaki novel, bukan setakat kaki, tangan , kepala, otak, badan semuanya novel..
Just kidding ummul, dont angry okey!


"Sekali namamu kulafazkan, hati tidak pernah terdetik untuk menyebut yang lain.."
Novel yang dikarang oleh umie Nadzimah dan mempunyai 493 muka surat..
Alhamdulillah n wat pertama kalinya aku habiskan 1 novel yang tebal ni dlm masa 1 hari jer..
OMG! that's is unbelievable..
Cipta rekod ko cik dayah oi..
Agak2 boleh masuk 
Book's of Recods tak?
*berangan*

Korunk wajib bace novel ni,
Best tersangat2 best...
Okeylah sampai sini jer nak ditype.. 
Popeye! 

p/s: alah emak, kahwenkan aku.... lalalalala