Sunday, December 30, 2012

Menangis Dalam Diam :'(

Salam Readers..
Okey entry panas kali ni..

Menangis Dalam Diam 




Aku nangis dalam diam bukan kerana chenta
Aku nangis dalam diam bukan kerana keluarga
                                       Aku nangis dalam diam kerana sahabat..                                                                    


ye... memang aku kecik hati dgn mereka..
kecik hati sangat2...

Memang sepatutnya aku tak patot nk kecewa dgn mereka
Memang sepatutnya aku tak patot update macam ni..
Tapi aku hanya nak luahkan yang aku benar2 kecik hati..

Bila lagi nak berkumpul semuanya?
Bila lagi nak jumpa?
Bila lagi nak makan same2?
Bila lagi nak dapat memori bersame?
Bila lagi nak kuar same2?
bila?
bila?
bila? dan
bila?
Tiada siapa yg boleh jawab pertanyaan aku..


Serius!!!!
Aku sgt kecik hati.. :'(


Aku mintak maaf if aku ade salah dgn korunk
aku mintak maaf if aku ade wt korunk terguris hati
aku mintak maaf dgn kata2 aku
aku mintak maaf utk segalanya..
tolong maafkan aku..

Aku hanya nak bila masa aku ade lagi ni, 
aku dapat berkumpul dgn korunk semua..

Aku hanya nak bila masa aku ade lagi ni
aku dapat keluar dengan korunk..

Aku hanya nak bila masa aku ade lagi ni
aku dapat jalan2 dengan korunk..

Aku hanya nak bila masa aku ade lagi ni
aku dapat ketawa bersama dengan korunk...

Aku hanya nak bila masa aku ade lagi ni
aku dapat simpan memori bersama korunk...

Wahai Sahabatku,
adakah kau sedar semua ini???
serius, aku sedih 
 :'(

p/s: Aku tak nak sebuah KEMATIAN yang mengumpulkan kita semua kembali.. please :'(