Friday, April 27, 2012

FINAL EXAM: 75% Done

Salam Readers..
Entry kali ni aku nak lepaskan geram pasal 


26 APRIL 2012

Alhamdulillah, berakhir sudah paper untuk hari ini..
Hilang bebanan dalam kepala otak aku ni..
Mane tak nyer, 1 1/2 hari aku bace network ni jer...
Mesty korunk pelik kan knp aku geram ???
Padahal dah habis Killer Paper ni.. 
*CubaTeka?*



Yang wat aku geramnyer,
Soalan dia bukan senang mcm kt atas ni...
Susah sesangat! Soalan lagi susah dari yg aku jangkakan susah
Bak kata Maziah"Patutlah ramai CARRY network"...
Ops!berbisa sungguh mulut u


Hmm mane tak geramnyer, 
Aku baca lain, lain yg kuar...
Aku hafal benda lain,benda lain yg kuar..
Bangun tito, bangun tito aku sebab risaukan sangat network ni..
Tito pun tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang taw tak sebab fikir network ni,,
Tunggang terbalik aku nak bace n cuba pahamkan network ni....tetapi.....................
Tak aku nafikan COMPUTER NETWORK memang banyak notenyer....
*Dugaan*


Nasib baik td soalan ade masuk pasal benda ni..
Dapatlah jugak membantu aku serba sedikit...
Kalau tak, memang clean and clear lah paper aku tadi..
*BersihItuSuci*

Hmm  nak merungut sangat pun tak guna...
Benda da lepas..Hope aku lulus..
Lulus pun jadilah..TAK NAK CARRY paper..
*TakSanggup!*

So, untuk LAST PAPER
DATABSE SYSTEM
Hopefully soalan nyer senang dan tak wat kan aku blluurrrr...
Chayok Dayah!
*KataDiriSendiri*



Okey Popeye! 
Malas nk citer panjang2!
Malam ni nak restkan BRAIN puas2, 
Nak Format apa yang patut...
Esok kena INSTALL DATABASE SYSTEM dalam BRAIN aku ni...
*TakHabisFinalLagi*

p/s: Last paper on MONDAY!!!