Thursday, April 26, 2012

Ragam Final Exam

Salam Reader...
Entry kali ni aku nak share pasal 

Ragam Final Exam
 
Ha untuk yang dah habis belajar tu kan awok,
Nak kabo la ni time-time sekarang ni student Politeknik tengah sibuk menghadapi final exam.. 
Termasuk la teman ni sekali. 
Sibuk le jugak men'study' kan diri walaupun tahap malas memang cipan nye malas la...
*TetibaLoghtaPerak*

Hambik kau....
Aku rasa bahasa aku semakin bertukar semenjak dua menjak ni... 
Sejak duduk dengan org Kedah+Perak+Kelantan,Hilang dah Selangor aku....
Ok lupakan pasal bahasa la ni awok nak kabo la ragam-ragam orang tengah prepare untuk final exam termasuk la teman ni..
*CakapPerakRoomateKedah*

MASA TENGAH STUDY




EMOSI 1: Ha apa ni..Tak pernah dengar pun lecturer ajar..
*TakConcentrateDalamCluz*

EMOSI 2 : Waaaa tak dapat jalan-jalan!!!!
*BerkorbanApaSaja*



EMOSI 3: Apa jawapan dia eh... emmmmm...
*SomebodyHelpMe*



EMOSI 4: Sob...Sob...Sob.. (nangis le tu).. 
Bila nak habis exam ni!!!!!
*TenshionTenshion*



EMOSI 5: Nak muntak hijau dah ni study banyak-banyak ni...
*Overflow*



EMOSI 6: AaaaaRrrrGggHhhh fening...fening.... panadol please...!!!!
*HospitalHospital*



EMOSI 7 : ha????
*TakTaw*



EMOSI 8 : Yeay dapat pun buat..
*JawapanTahPape*


Kesimpulannya: Masa study week ni la korang akan tengok orang gila sebenar. 
Bermacam-macam emosi kita dapat tengok...
Tak caye?? Cube la tengok kalau budak Programming study nak buat complicated coding..
Pening la, rasa nak muntah la, suka la... Sebab aku pun macam tu..
*KanKanKan*


Tapi yang best nye lepas je jawab exam...




Eya... merdeka!!! merdeka!!!!... 
Terlepas beban menjawab final exam even jawab ke longkang. 
Harap-harap la sem ni aku boleh score lagi. 
Huh...get back to study... study.. study... toink...toink....
*BelumHabisFinalLagiLah*

Okeylah, ni jer serba sedikit tentang Ragam2 Budak Study Final...
Hope enjoy k..
Popeye the Sailor Woman
*TutTut*

p/s: counting paper... ggrrrrr