Wednesday, April 11, 2012

Part 3: Kursus Asas DSLR : Hari Terakhir

Salam readers..
Entry kali ni still lagi continue by entry yg lepas.. 
Bace dah yg mane?

Hari Terakhir..

1-APRIL-2012: 
Hari ni merupakan hari terakhir kursus asas DSLR..
Still terpakse bangun pagi..
dengan mata yang berat g ciap2....
*MengantukSangat*

Sampai2 jer,
Ambil kedatangan dan  
Aku hantar pic2 yang diowg mintak tuh..
Landskap, Potrait, Golden Moment..
Pic2 yang dihantar, akan di comment oleh Cikgu Shabihan tuh..
*Nervous*

Sorang demi sorang, 1 gambar demi 1 gambar dia comment..
dan sampailah giliran aku..
*Dup!Dap!Dup!Dap*

Landskap:


ISO : 200
SHUTTER : 1/320 sec.
APERTURE : F/9
FOCAL LENGTH : 20mm
EXPOSURE :step down 0.7
COMMENT: Pic sedikit senget..Angle cantik...
*YangAkuIngatJer*

Potrait:


ISO : 200
SHUTTER : 1/40 sec.
APERTURE : F/18
FOCAL LENGTH : 55mm
EXPOSURE :step down 0.3
COMMENT: Pix Goyang..Angle ataskan cikit..nampakkan pokok kat atas tuh..
*YangAkuIngatJer*

Pic Golden Moment aku dah terdelete lah kowt..
sebab tak ade dalam folder pix aku..
hmm tak dapatlah nk tunjuk..
*HilangSudah*

Alhamdulillah...
Walaupun commentnyer semua berbunyi (-), 
tapi aku anggap sebagai (+)..
Sebabnya, aku budak baru belajar...
Banyak benda yg perlu aku belajar lagi..
*Go!Go!Chayok!*

Kursus ni habis dalam pukul 2 lebih macam tuh..
Sijil tak dapat lagi sebab diowg tak cetak lagi..
Tapi dah nk dekat seminggu lebih ni pun, 
Aku still tak dpt sijil lagi..
*PentingTaw*

Sebelum balik tuh,
Kitorang disediakan makanan tengah hari..
Ayam Kari, Ulam, Sambal Belacan, Sayur, Ikan masin,Buah Betik
Walaweh..sedap tuh...
*Nyum!Nyum!*

Ni jer pix yang aku sempat take...
Yang lain tuh,hehehehehe...
Tak take pun...


*CantikSelipar*

Okeylah..berakhir sudah episod kali ini..
berjumpa lagi di episod yang lain..
*MerepekSudah*
Bubye! 

:)

p/s: PeNiNg FiKiR pAsAl aSsIgNmEnT...