Tuesday, July 3, 2012

3#: 2nd Last Badminton

Salam readers...
Entry kali ni nak citer pasal 

~Second Last Badminton~

Bukan bermakna "2nd last" aku main badminton dalam hidup aku,
But "2nd last" main badminton dekat Klang..
Sebab next week dah balik penang..
Continue my study..
Tak tahu lah bila lagi dapat main badminton kat sini lagi
*Sob!Sob!*


Semalam,
kitorang main 1 jam..
Dari kowl 8.30mlm-9.30mlm..
Aku, Shafida, Echa dan Ayu..
Setiap kali main mesty aku dapat kenal member baru..
*HappyFriends*


Macam biase aku group dengan Shafida lah..
lawan kali ni..

ShafidaHidayah vs EchaAyu

The result is....
Kami kalah lagi..
Tak perlah mungkin tak ade rezeki..
*Alahai*


Something happens to me..
Excident yg tak di sengajakan..
Mata ku telah di attack oleh echa..
Mata aku terkena bola badminton tuh..
Sumpah! Mata aku sakit sesangat..
berair macam menangis..
*Sakit!*

Untuk kali ni, kitorang tak sempat nak take pix,
Masing2 kejar masa..
Ade hal katenyer..
*Kowtlah*

Okeylah! see u'll next entry k.. 
Popeye :)

p/s: Bilalah nak menang niewh..