Friday, July 13, 2012

Semester 4 :)

Salam Readers..
Entry kali ni aku nk update pasal 

New Semester 


Dah kenap tetibe plak aku letak pix welcome back???
Hurmm mesti ade something happen to me???
*BerfikirSejenak*

Actually. 
Welcome back kepada semua member Politeknik yang rata2 semuanya dah start mendaftar semalam ..
Semoga kecemerlangan semester lalu dibawa ke semester ini....
Semoga terus berjaya...
*ChayokChayok!*

Kepada memberku di Politeknik Seberang Perai.
Dah nak masuk 2 tahun rupenya kita semua kt sini an???
Kenangan bersama korunk  tak kan dilupakan...
Kenangan baik dan buruk xelok disampahkan...
Pengalaman mengajar kedewasaan..
Gudluck guys!!!
*Memories*

Rakan2 seperjuangan yg memegang title " MAHASISWA" sudah pun memalukan semula perjuangan mereka, 
Actually aku yg lewat...why Politeknik tak sama ngan IPTA yang lain???
*GaruKepala*


Welcome back to Member2 Faceb00k yang dahulunya DEACTIVATED kononnya, 
kini muncul semula...
Welcome Back, sama-sama kita meriahkan wall aku ek..
Like, Comment, C&C....
papejela...still want to wish welcome back to FacebOoker.... 
*HentakKepalaKatDinding*

Welcome back yg paling special untuk diri aku sendiri......hurmmm apakah? 



Welcome to Next Semester..
Semester 4..
Welcome Back kepada semangat nak study 
Welcome Back kepada semangat nak jadi dak rajin
Welcome Back kepada normal life....
*MacamPelikJer?*


p/s: Pas ni mesty banyak benda nak update kan?