Thursday, July 5, 2012

Bowling

Salam Readers...
Entry kali ni aku nak share pasal

~BOWLING~


Dari Kiri:
Faten, Nisa, Aziemah, Basirah, Aku, Azlin

Before Aku continued cerita aku,
Nak g taw cikit lah,
Actually, Azlin, Faten n Nisa ni,
Member kerja time aku kerja........
Kenny Rogers Roaster lepas SPM dulu...
Yang Basirah n Aziemah tuh member Azlin..
*SayaDapatKawanBaru*

Dah lame sangat tak jumpa diowang semua ni..
Adalah dalam setahun..
Hey! setahun pun lame okeyh!
Tu pown macam2 citer yang Si Azlin ni citer kat aku..
Kalau lah leh tulis kat buku,
Aku rase dah boleh wat novel dah citer Si Azlin niewh..
*GempakBaqHang*

Okey-okeyh! cukup sampai sini,
Now continued my LittleSugarSweetStory with them...
*Stalker2*


Siang tadi, 
Aku,Azlin,Faten, Nisa,Basirah & Azimah..
Pergi main bowling dekat Ampang superbowl,KlangParade..
*OrangKlangTawlahKan*

Tapi yang main kan,
Hanya 4 orang jer..
Aku,Azlin,Faten,Nisa...
Basirah & Aziemah diowang tak nak main..
*TakotKalahLahTuh*


Yang ni markah kami utk separuh game pertama..
Kitowg main 2 game..
1st game,  kitowang main 3 orang jer..Aku, Azlin n Faten..
Time ni Nisa OTW from shah alam okeys..Jauh lah gak..pusing2 jalan..
Tu yang kitowang main dulu tuh..
*Seronok*


Diowang ni lah member tempat kerja lame aku..
Seronok sangat dapat jumpa  dengan diowang..
Lepas rindu seketika kat diowang..
Masing2 still lagi macam dulu..
Tak berubah langsung..
*FriendsForever*


Okey! ni lah gaya masing2 main bowling,
masing2 nak tunjuk handal lah...
*KalahModelKau*


Lepas habis jer 1st game,
Yang si Nisa ni pown dah sampai..
Kitowang continued for 2nd game..
Baling punya baling,
Lontar punya lontar,
Jari pown naik patah dah..
Effect dah lame tak main bowling,macam ni lah..
Finally,
Jeng!Jeng!Jeng!
tu jerlah mata yang masing2 dapat kumpul..
Biaselah, orang perempuan kalau main, macam ni lah..
*MainWatSyaratJer*


Inilah gaya Juara Bowling..
*ElakKenaCepukJerKan?*

Okeylas lepas jer habis main bowling,
Kitorang semua g makan kat Food Court kat cituh.,.
Perut masing2 dah keroncong kecorong dah,
Diowang semua makan Mee Sziling..
Aku sorang jer makan nasi Ayam..
Sorry lah, i tak makan Sizzling2 niewh..
*BudgetHot*


Lastly, 
Kitorang semua bergambar sebagai kenangan dekat pokok BigApple ni..
Gaya masing2 xnak kalah kan?
Mengalahkan model kat luar sane tuh..
*Masing2BudgetCun*


To Faten, Nisa,Aziemah,Basirah n Azlin:
Thankz sebab ajak aku kuar skali dengan korunk..
Seronok dapat main bowling+jalan2 dengan korunk..
Sorry if ade salah silap..
Hope dapat jumpa korunk lagi pas niewh..
Terima Kasih kerana memberi Aku 1 kenangan yang indah dalam persahabatan kita...
*SayangKorunk*

Okey u'lls..
Sampai sini jer citer pasal ni..
See u'll next entry owkeys!...

p/s: Kenangan Itu Indah