Wednesday, March 14, 2012

Baucer,Baucer,Baucer Habis!

Salam Reader,
Rasenyer dah bape hari blog aku ni disepikan oleh tuannya...
*TuanBuzy*
Disebabkan banyak kerja+kemalazan nak update,
Macam nilah jadiknya...Blog Sepi..
hahahahaha

Okeylah! Kali ni aku nak citer cikit pasal

LAST BAUCER

Hari sabtu lepas, aku, liyana & Nina pergi K4..
Kami pergi Hasani BookStore untuk habiskan baucer RM50..
Dalam tengah demam tuh, aku gagahkan jugak diri untuk pergi habiskan baucer ni.
Yerlah.. expired baucer tuh hujung bulan March ni..
*RugiRugi*


Ini adalah antara barang2 terakhir yang aku beli guna Baucer terakhir..
Disebabkan tak tahu dah nak beli ape, habis benda merepek2 aku beli..
*TakPayahNakPelikSangat*


-HappyStickNote-
Tak tahu lah ape motif aku beli,
Isi dalamnya chumil..
*StickBelambak*


Okey! Next aku g beli Stapler..
Padahal stepler aku elok lagi..
*SparePart*


-Paper Card-
Saje jer beli paper ni..
Nanti esok2 tak payah beli kad da kt kedai..design sendiri..
*SaveBudgget*

 

Macam Biase,,
Stationery tak akan tinggal..
Motif beli pen,saje nak banyakkan stok..
Yang Shappener tuh saje nk jadi budak2 balik..
*NakMainLukis2*


Okey! Benda ni aku paling benci!
Disebabkan benda ni Kad Matrik aku hilang..
Waaaaaaaaaaaa... sakit lah nak buat KadMatrik baru..
*KadMatrikComeToMamaPlease*
 


Okey! benda ni aku beli sebab aku nak gantung barang kat beg Travel aku,.
*TakAdaMotif*


Next, Kad Wangi and Bapak Gam Uhu,
barang ni aku belikan khas untuk Kakak aku yang bakal Tunang nanti..
Bukan untuk hantaran okey! Benda ni untuk barang2 digunakan untuk cantikan hantaran &sourvenier
yang Buku nota tuh aku belikan untuk 3 orang kakak aku kt rumah..
Aternyer masing2 nak buku nota, Hambik..
*HabisBaucerAku*

Pusing Punya Pusing Punyalah Pusing
*BapeBanyakPusingDaaa*
Akhirnya, jumpa jugak kaunter bayaran...
*ButaSeketika*


Kira Punya Kira...
Ha! Hambik kau!!!! RM50.30
Tak pasal-pasal kena tambah RM0.30..
Tak ape,tak ape..RM0.30 jer pown
*Berlagak!*

Okeylah! Ini jer barang2 yang aku beli untuk habiskan baucer ni..
Tak banyak sangat lah kan???
Ibu cakap, Baucer ni akan dapat setiap tahun,,,Betul ker???
Hmmm kalau dapat setiap tahun, Tak tahu dah aku nak beli ape...
*NakJualTakBoleh*

Okeylah..sampai sini jer k..
Continue next entry..
Bubye!!!

(^__________^)

p/s: Mengantuk,Nak tito jap..