Monday, March 26, 2012

Twitter

Salam Reader..
Kali ni aku nak cerita pasal 



Okey! Apa hal plak dgn burung biru ni.. lastik karang bau tau..
Okeylah!  burung biru ni sebenarnya twitter.. 
twitter kalau aku buat kesimpulannya kira macam sms utk website.. 
 kadang2 orang panggil benda alah ni miniblog..
*AnakBlog*

So cam mana dia beroperasi.. 
bila korang sing up akaun twitter.. 
korang boleh hantar update2 korang kepada follower korang.. 
tapi bende ni tak boleh tulis panjang2 ,pendek je,140 abjad ke.. dah karang pastu.. send je..
*Settle*

Korang boleh bersms bertwitter antara satu sama lain.. 
antara aplikasi blog yg popular skarang ni.. 
aku pun skunk dah berjinak2 dengan Twitter..
*TweetTweet*

Sebenarnya, Aku dah lame ade dah akaun Twitter ni...
Dari awal tahun 2011..cuma tak aktif sangat..
Sebabanya time tuh semua dok sibuk dengan Facebook..
*ZamakKegemilanganFacebook*

Seingat aku lah kan, Time tuh twitter lain dari skunk ni..time tu berwajah lame lagi.. 
Then, awal2 tahun ni, barula masing2 mula berjinak2 dgn twitter..
Katenyer dah bosan dengan Facebook..
Member2 aku pown suruhlah aku wat akaun Twitter ni..
Padahal dah ade lame dah..
Bila aktif balik jer, eh!eh! twitter dah lain lah..lebih mudah dr dulu..
*NasibBaikIngatPassword*

Sekarang ni kan,
klu on9 jer, mesty wajib bukak tiga2 ni...


Facebook.Twitter.Blogspot

Kalau tak bukak ketiga2 nie, 
Rasenyer tak sempurna kalau on9..
Tak kira time wt assignment or note...
*OnlineMemanjang*

So, pada yang dah ade semua ni, 
rajin2 kan lah jari anda untuk mengadd...
Saje nak tambah kenalan..

Klik Di Bawah:

 Facebook ... Twitter ... Blogspot .. 

Salam Perkenalan



p/s: Okeylah! tetiba rase nak update pasal Web2 yang aku pernah join dulu..