Friday, March 9, 2012

Bila Ini Akan Berakhir?

Salam Readers..
Entry kali ni aku nk citer pasal

JADUAL FINAL EXAM

Untuk makluman reader..
Semua student Politeknik 1 Malaysia akan menghadapi Final Exam pada 
23 April 2012 Hingga 04 Mei 2012..
So, Hanya tinggal sebulan jer dari sekarang utk menghadapi exam..
*TetibaNakDemam*

Pada 7 Mac hari tuh.
Jadual Peperiksaan Deraf 1 dah keluar..



OMG! Jadual periksa yang sangat padat..
Inilah paper yang akan aku ambik masa final nanti..
Alhamdullillah...Paper aku hanya 3 hari jer tapi sakit banyak lah..
*Yuppi!! BolehBalikAwal*

Hari Pertama: Data Structure + Object Oriented Programming..
Okey! Dua paper dalam masa 1 hari & Gap dalam mase 1/2 Jam...
Subjek yang kedua2nya bermain dengan coding..
dan dua2 subjek killer..mampu membunuh otak aku..
*TerusDemam*

Hari Kedua: Desktop Publishing + Computer Network
Okey! Dua paper lagi dalam masa 1 hari & Gap dalam mase 1/2 jam..
Actually, Desktop Publishing Tak Ada Final..sebab kitorang ade final project untuk subjek ni..
Tak taw lah macam mana boleh ade..kalau masuk final subjek ni, aku tak taw lah nk cakap ape..
*Lukis2Bagai2*
Computer Network subjek yang sangat memerlukan imaginasi yang tinggi..
Sebab nk bayangkan network tuh beroperasi, Susah ooooo
*PeningPening*

Hari Ketiga: Database System..
Alhamdulillah, 1 paper jer dan waktunya petang..
Database 1 subjek yang aku paling suka sekali..
Syok taw belaja subjek ni..
*BilaNak Habis*

Okeylah! bila tengok jer jadula ni lame2..
Sedar tak sedar, meleleh air mata aku..
Tak tahulah aku kenapa aku menangis..
*TakPenahJadualMacamNi*

Okeylah! Tak ada masa dah nak main2..
Tak ada masa dah nak jalan-jalan..
Tak ada masa dah nak tidur lame-lame..
*Hmmmmmmm*

Sekarang yang perlu aku buat adalah 
Belajar,Belajar & Belajar..
*OtakKejang*

Aku rasa cukuplah sampai sini jer aku citer..
Malas nk citer panjang2 dah..
Okey! Bubye!

p/s: Kawan aku cakap jadual ni hanya perancangan jer,,harap2 lah perancangan jer..tak sanggup...