Saturday, March 3, 2012

It's Was A Great Day

Salam Reader..
Entry kali ni aku nk citer pasal 1 hari jumaat..
Jumaat, aku dengan sukanya dengar apabila kelas x ade 1 hari..
disebabkan tak ade kelas,hari khamis malam tu aku n housemate aku dok layan movie sampai ke pagi..
Effectnya, tido tak ingat dunia. nak dekat tengah hari baru bangun..
*takbolehbuatisteri*

Bangun tidur, mandi then keluar plak tengok wayang dengan Member2 aku..
tak jauh pown, kitorang kuar takat pegi Jusco Banda Perda...
*JimatkanKosPengangkutanKurangkanPencemaranAlam*

Sebelum tengok wayang, kitorang semua decide nak g makan dulu..
So, the special day, kitorang makan dekat 


*Belagak Kaya Seketika*

1st dapat menu,
ape lagi,aku pun belek punya belek nak dekat bape kali tah,
then kami pun orderlah menu nieh...

Makanan..


                                          1.Chicken Baked
                                          2.Lasagne.
                                          3.Black Paper Rice Chicken.
                                          4. Prawn Penna With Cheese.

Minuman.


                                          1. Iced Chocolate.
                                          2. Asam Boi.
                                          3. Cappucino Espresso Iced Blanded.

*demandkan?*

Snap@Snap@Snap


Umul, Fairuz, Ai, Atikah, Liyana, Zalikha, Izzaty
behind camera: it's me...


Mungkin orang lain dah banyak kali makan dekat Secret Receipi,
tapi aku, ini adalah kali pertama aku makan dekat sini..
*SayaHanyaInsanBiasa*

Then, bile dah hbs makan, masing2 dok kelam nk g wayang..
sebab wayang da nk start...
sebelum g makan td kami dah g beli tiket..
tu yang kelam bile wayang da nak start..

kitorang decide nak tengok cerita ni..

Cinta Kura-Kura.
4.15pm.
Seat M8-M15.
*satu baris kami corncert*



Wah!!! syok taw tengok cerita ni..layan habis..
name jer cerita cinta,  tapi ade gak lawaknya..
*Gelak Tak Ingat Dunia*

Habis jer tengok cerita Cinta Kura-Kura,
aku dengan lieya dok layan lagi wayang citer Adnan Sempit.
*NasibBaikSempat*

Adnan Sempit.
5.50pm.
Seat Q14&Q15.
*BukanSeatCouple*


Kami tengok dua orang jer sebab yang lain tak nak tengok..
hahahahahahahahahahhahahaha
*gelak jahat*


Sumpah weh!!! Syok sangat cerita ni..
memang tak rugilah beli tiket..
Aku gelak tak henti-henti..
sampai naik kejang perut aku gelak..
kalau tengok banyak kali pown aku rase tak rugi..
I give Five ✰✰✰✰✰..


Lieya ni lagilah,,
kalau boleh nak gelak guling-guling dalam wayang tuh..
gelak tak nak kalah...wayang tuh dah macam rumah sendiri di buatnya,,,
*NasibBaikSeatAtasSekali*

Dah lepas tengok wayang, aku ngan lieya ni dok g meronda 1 Jusco..
Nak carik keje part time..
Alhamdullillah.. rezeki Allah bagi,dapat jugak aku keje..
*ContinueNextEntry*

Okeylah! 1 hari jumaat yang sangat menyeronokkan..
The whole day with my beloved Friends..
♥  u'll
*AmbikSorangSatuTakPayahNakBerebut*

p/s: Penat Sangat..