Tuesday, March 27, 2012

Happy Tuesday :)





Salam Reader..
Hari ni nak sharing pasal 

Okeylah! hari ni 1 hari tak ade cluz.. 
Memang tak sakit hati sangat lah kan..
sepatutnya cluz cancel, happy tapi bagi aku MENYAKITKAN HATI!
Nak tahu sebab ape???
*CubaTeka*

Cluz pagi ni cluz DATA STRUCTURE...
Dah sampai poli, dah duduk nak kat 1/2 jam,
Baru lecterur text msj :"CLUZ CANCEL"...
Mane tak cancelnyer, lecterur tu dtg2 poli then kami tgk dier kuar poli balik..
Ape cert mcm tu?
*BikinPanas*

Sementara nak tunggu kelas seterusya OOP
Aq, tikah, zalikha, amelia n izzaty pergi lepak Asrama B2..
Lagi 1/2 jam nak pukul 10, lecterur text lagi: " CLUZ CANCEL"..
Memang tak HOTZ sangat lah kan..
*TerbakarDahNie*
  
Tak sanggup nak tunggu cluz seterusnya COMPUTER NETWORK  pukul 2 ptg,
Aku pown balik lah rumah...dok rumah kan macam2 boleh buat..
Sarapan+Lipat Baju+Basuh baju+Mandi+Onlibe FB
Tup2 naik 1 notification:
Harap maaf , kelas computer network hari ini (DIP3B,DIP3C) dibatalkan . Pesanan terbaru dari Lecturer .
*NasibBaikOnline*

Damn! memang aku suke sangat macam ni kan???
Nasib baik time tu aku kat rumah lagi...
*TetibaNakJadiHulk*

Mesty korunk pelik kan kenapa aku Tak suka bila CLUZ CANCEL?
YES! memang aku tak suka..sebabnya kan...
lagi sebulan jer nak final exam..
Syllybus pown tak habis belajar lagi..
Nanti orang lain dok cuti STUDY WEEK, yg aku ni sibuk dengan KELAS GANTI..
*TakNakCarryOkey!*

Okeylah! makin banyak aku membebel, 
makin panas hati aku ni dibuatnya...
Sampai cini jer entry kali ni..
bubye! nak makan
*Lapar*

p/s: Esok agak2 ade cluz tak?