Wednesday, February 29, 2012

Apa Ada Dengan 29 FEBUARI?

Salam readers..
Entry kali ni aku nk citer pasal tarikh yang istimewa iaitu
wah!!! special date.. sebab hanya 4 tahun sekali jer boleh jumpa tarikh ni..
Tarikh ni digelar tahun lompat sebab tarikh ni lompat 4 tahun sekali..
*ApaAkuMerepek?*
dan yang specially lagi tarikh sebab Hari Jadi....
so, kepada sesiapa yang lahir pada tarikh ni, 

dapatlah korang sambut birthday korang sesuka hati hari ni..
kalau tak mesti nak kena kongsi dengan 1 Mac...
Mesty seronok kan?
*nkmakankek*
Aku ade sorang sahabat yang lahir tarikh ni..
Sahabat aku time aku keje dulu..

--> Klik Di Sini

*Okey!! Rindu kat ko makcik!!*


To Hanim:
☑Semoga dipanjangkan umur oleh Allah.
☑Semoga dimurahkan rezeki oleh Allah.
☑Semoga success dalam pelajaran.
☑Semoga cepat kahwin dengan BoBoiBoy.
☒ Sorry Hanim , aku xdapat sediakan hadiah utuk kau.


(^_______^)


p/s: seronok hari ni...