Tuesday, February 21, 2012

Mid Sem Break : ⒽⒶⓅⓅⓎ ⒷⒾⓇⓉⒽⒹⒶⓎ, ⒾⒷⓊ

Salam Reader..
Entry kali ni nk citer pasal Ibu..
Semalam, birthday ibu aku yang ke-58 tahun..
so, kitorang adik beradik celebrate birthday ibu dekat Restaurant Anis Wanis Seafood, Jalan Kebun..
*Restaurant favourite ibu*

20 Febuari 1954 ~ 20 Febuari 2012


Nescafe Cheese Cake made by Secret Receipi
credit to: Kak Lily & Kak Ira coz support Cake

♬Allah Selamatkan Kamu♬
♬ Allah Selamatkan Kamu ♬
♬Allah Selamatkan Wawa Sania ♬
♬Allah Selamatkan Kamu♬



☞TO:My Ibu
Sania Bt Sarkawi

HAPPY BIRTHDAY 58yrs


☑Adik Doakan,Semoga ibu dipanjangkan umur oleh Allah.
☑Adik Doakn,Semoga ibu dimurahkan rezeki oleh Allah.
☑Adik Doakan, Semoga ibu dikurniakan ramai cucu.
☒ Sorry ibu , adik xdapat sediakan ibu hadiah.

okeylah..dalam tengah nk tunggu makanan sampai,
 aku sempatlah snap beberapa pix kenangan bersama adik beradik..
bukan senang taw kitorang nak berkumpul macam ni..
semua ahli keluarga ada kecuali abg ipar aku..
so, let' see...


cucu ibu ade 5 orang..
lagi sorang, Rizqi.. dia tido..
eh2..yang happy bithday to you nyer wawa,
yang lain plak yang meniup..
*BudakBudakPantangNampakLilin*


Wah!!! Romantiknya Ibu and Abah..
abah cakap: "Mama suap Abah, baru Romantik.."
nanti bile birthday Abah, Abah plak cuap Mama taw..
*Birthday Abah hujung tahun..jenuh lah nak tunggu*


Anak2 Ibu+Cucu jer?
mana aku erk???
aku disebalik cameralah....
*tiada aku tiada gambar*



ni lah Rizqi..
orang len tengah makan kek..
dia tidur..


ni abang dan kakak ipar aku, Kak Ida dan anaknya Farhan..

~SnapSnapSnap~


pix anak2 Buah Tersayang

okeylah.. sampai sini jer yang mampu aku ceritakan..
pix makanan aku tak sempat take sebab masing2 da lapar..
so, bile makanan da sampai, camera pown aku campak tepi..
*untunglah kalau aku campak camera kesayangan aku*

 credit to Abang Taufik & Kak Ina sebab belanja 1 Family Makan..
Thanx A lot...Nanty belanja lagi taw..

(^__________^)

P/s: Saya Sayang Ibu Saya