Sunday, February 19, 2012

Mid Sem Break

Salam Readers..
Dah nk dekat 3 hari dekat rumah baru nk update pasal ni..
biaselah bila dah kt rumah buzynya mengalahkan buat assignment..
melayan anak buah sampai xsempat nak update blog..

Entry kali ni mengenai

MID SEM BREAK


Wow!!! i'm loving it....
okeylah..untuk pengetahuan readers,
student politeknik akan bercuty mid sem selama seminggu..
starting from 20Feb-24Feb..
Yuuppyyyy!!!holiday!!holiday!!holiday!!!

5 jam perjalanan dari Penang --> Selangor dengan menaiki bus,
dah bape kali tengok jam pun aku tak tahulah..
dah bape kali aku terjaga dari tidur pn aku tak tahu jugak..
*lupa nak kira*
1 more things, bus yang aku naik tadi hampir 98% adalah student poli aku..
hahaha..agak lawaklah padahal beli tiket tak skali pun...
*itudinamakanjodoh*

Alhamdulillah... kepulangan aku disambut oeh anak2 buah tersayang..
serius, happy sangat2..terus hilang penat aku dalam bus tadi bila tengok senyuman anak2 buahku,,
sayang @Ika@Shasha@Farhana@Farhan@Rizki

Okeylah..
cuti mid sem ni aku nak rest sepuas2 hati aku..
nak spent time utk family sepuas2 hati aku..
nak bermain permainan sepuas2 hati aku dengan anak2 buah tersayang
&&&
nak hang out sepuas2 hati aku dgn member2 aku..

Okey...buat beberapa hari ni,
assignment semua tolak tepi...
Memory otak pun dah di format
di transfer kepada komputer..

okey popeye,,,
Happy Holiday....


P/s: 4 Test menanti minggu depan...