Tuesday, February 7, 2012

It Just Be A Memory :'(

Salam. Readers...
okeylah sekarang ini baru aku tahu betapa peritnya putus cinta dengan orang yang masih kita sayang..
aku gagahkan juga jari-jari aku untuk menaip entry ini..

SAKIT..
itu sahaja yang dapat aku bagi tahu tentang PERASAAN aku,,
BERKECAI..
itu sahaja yang dapat aku bagi tahu tentang HATI  aku sekarang...
PEDIH...
itu sahaja yang dapat aku bagi tahu tentang KELUKAAN aku sekarang..
BERAKHIR..
itu sahaja yang dapat aku bagi tahu tentang HUBUNGAN aku dengan DIA...

Untuk DIA,
sumpah!! saya rindukan awak sangat-sangat..
sejujurnya!! saya masih sayangkan awak..
tak  semudah!! 1,2,3 saya nak melupakan awak..
walaupun sebelum kenal awak, saya dah pernah bercinta,
tetapi awak adalah cinta pertama saya..
awak adalah pencuri hati saya...

Untuk DIA,
awak pernah anggap saya:
"awak adalah nyawa kedua saya dan saya adalah nyawa kedua awak"
macam mana saya nak hidup sekarang tanpa awak dalam hidup saya?
tapi nak buat macam mana kan awak, awak dah langgar kata-kata awak tu..

Untuk DIA,
terlalu cepat rasanya masa berlalu..
rasanya baru semalam kita berkenalan.. tapi kita dah nk berpisah.. 
sumpah awak!!!  SAYA TAK SANGGUP BERPISAH DENGAN AWAK.. :'(
tapi saya menerima dengan hati yg rela bahawa kita dah tak ada apa-apa hubungan..

Untuk DIA,
walaupun baru Setahun Dua Bulan hubungan kita awak..
terlalu banyak kenangan kita lalui bersama hari-hari kita......
gembira,sedih,ketawa,menangis..kita selalu kongsi bersama kan awak?
saya akan simpan semua kenangan kita dalam memory saya awak...............
dan tak akan sekali-sekali saya melupakan kenangan kita bersama okey awak..

Untuk Dia,
saya harap awak bahagia dekat sana okey..
saya sentiasa mendoakan kebahagiaan awak..
saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk awak..
walaupun mungkin nanti awak akan lupakan kenangan kita..
saya harap sangat yang awak tak akan lupakan saya sebagai SAHABAT awak..

P/S: kenangan bersama mu tak akan aku lupakan tapi akan aku kenangkan untuk kebaikan diri aku sendiri.. 

...I Just Be It A Memory....
  
(^_________________________^)

"patah tumbuh hilang berganti"
tetapi yang berganti itu tak akan sama dengan yg dah patah tuh..


p/s : thanks to my friends yg faham situasi aku..yg xpaham boleh blah.