Monday, February 20, 2012

Mid Sem Break: I-City

Salam Reader..
Entry kali ni aku nak citer pasal I-CITY..
Kebanyakkan Member2 aku dok citer pasal I-CITY..
apa specialnya sangat I-CITY ni???
jom Stalker...


untuk makluman reader, I-CITY ni tak lah jauh dai rumah aku..
klu naik moto, 15minit , naik kete 20 minit da sampai....
tapi ni lah kali pertama aku pergi I-CITY..
*sedihkan???*

Semalam aku & Member2 pergi I-CITY ni..
*plan tak dirancang*
asalnya saje nak lepak2, then xtaw nk pergi mana, kitorg pn g lah cini...


take pix dengan Si Lampu Merak..


next kitorg naik roda pusing2
lupalah namenyer ape..
*sumpah gayat*


ni tiket nak naik roda pusing2 kt ats tuh...
nak naik tuh kena bayar RM1O..
*Mahal Giler*
padahal pusingnya SEKALI naik jer...


Gagahkan diri tangkap pix dalam roda pusing2 ni..
dalam hati aku berkata:
"Nak Turun!!!!"
*Penakut tu Penakut Jugak*


pandangan I-CITY daripada atas..
p/s: sorry gambar bluur sbb tangan terketar2 take pix ni..


My Lovely Friends
Myra&Fathen&Wan


ni lagi sorang minah ni..bear lagi besar dari dier..
nak main "Lucky" tuh, xdapat..
take pix dgn bear nyer pn jadilah..



Love You All Forever!!!

okeylah..ni jer pix yang sempat aku snap...
lagipun tak lame kitorang kt I-CITY ni..
xsampai pun 1 jam..

okeylah..continue next entry okey..
next topic..
popeye..
(^________^)

p/s: kalau boleh aku nak kuar sekali dengan semua kawan-kawan aku..