Sunday, February 26, 2012

Minggu yang Padat



Salam Reader..
entry kali ni aku nk citer pasal 

MINGGU YANG PADAT

Al-Maklumlah.. cuty Mid sem da pun habis..
so, bila habis jer cuty, datang jer poli,
tu diaaaaaaa, test dan quiz memanggil2 hari by hari...


esok nk test ni, aku pun kalut2 time tu gak nk baca..
time tu jugaklah nak ciapkan assingment..
time tu jugaklah nak wt hand note's
semuanya aku nak  buat time tu..
haish....padan muka aku!!!!!!
time cuty xmau buat..
*timecutibukupuncutilah*

aku bukan apa, subjek sem ni semuanya payah2,
pointer plak xnk kalah, semua budget 3,4 pointer..
memang kena struggle sangat2 ni..
*taksanggupnakhadapicarry*

untuk SAHABAT2 tersayang:



 hope sem ni kita semua dapat buat yang terbaik untuk pointer masing2
hope sem ni kita semua tak carry subjek..
hopefully...Amin...
>.<

P/S: just update simple blog..not enough time..enjoyed okey!!