Tuesday, May 1, 2012

Bye,Bye... :')


Salam Readers..
Entry kali ni aku nak cerita pasal

BYE,BYE SEMESTER 3..

Untuk pengetahuan korunk, 
Aku ni ha baru lerr tamat Semester 3..
Okay sekarang aku dah dekat kampung halaman tercinta. Eceh. Kampung gitu. HAHA. 
Em selesai sudah exam semalam  dan berharap LULUS..~Amin~
 Takut,takut..Macam mana  lah result nanti? 
Eh eh ape ni cakap pasal result? 
Lempang nak? Okay okay tak cakap. :)
*TerlepasSudah*



So balik rumah ni dengan harapan nak berehat dengan sepuasnya.
 Tapi aku rasa untuk cuti kali ni, tak dapat kot nak rehat dengan selesa kamar tidur ku...
Untuk cuti ni plan memang dah banyak kt kepala aku ni,
Tapi tersekat dek nak keje sangat...
Kalau aku kata nak kerja, memang kena lah keje..
Dalam masa yg sama, jadi seperti biasa, 
Misi seperti cuti sem yang sebelum ni iaitu menternak lemak dengan jayanya.. 
Dan penuh belaian kasih sayang suci seorang wanita yang bergelar ibu...
*OkayAbaikan*

Okey Popeye!

p/s: Esok nak kemas barang yg patot dikemas lerr...