Thursday, May 3, 2012

WebBiee

Salam Readers..
Entry kali ni aku nak share pasal 

RoomMate T'sayang


Okeylah, hari Isnin yg lepas, 
Aku n liyana ni sajelah dok main2 take pic guna laptop..
Erti kata lain "WebBiee"
Sebenarnya tengah tunggu Umul datang ambik kami..
Sebab malam tuh nak hantar Zalikha kt Jetty.
*KamiChumil*

Roomate aku pada Semester 3 ni..
Roomate yg sangat baik..
Roomate yg sangat caring...
Roomate yg sangat sporting..
Roomate yg sangat lawok......
Roommate yg sangat semuanya lah..
*PujiHabis



Mesty aku bakal rindu kt Minah PotPet sorang ni..
Yerlah cuti Sem 2 bulan weh, lame tuh..
Kalau dia balik rumah kan,Sunyi bilik tuh..
Tinggal lerr aku sorang2..Kalau ade dia ni,
mak ai gelak tak nak ingat..
Mahu robohnyer Pangsapuri tuh.
Bergegar bilik kami tuh...
*GurauJer*

Ni lah kenangan kami sebelum berakhirnya bulan April dan sebelum datangnya bulan MEI..
*SebelumCutySemLerr*



Bila kami menggila Depan WebBie..


Latsly,
Hopefullhy we will friends untill the end of our life..
~Friends Forever~
*Peace*


KamiHantuMaggie
Tak kira lah exam ke, tak exam ke,
Maggie tetap kami makan..
*TuJerYgAda*

Okeylah, 
Ni jer serba sedikit tentang Roomate tersayang..
Okey Popeye!!!
*:)*

P/S: Nak tito,Mengantuk!