Thursday, May 10, 2012

❤ Z.A.L❤

Salam Reader..
Entry kali ni aku nak story pasal

 Z.A.L


 Z.A.L yang aku maksudkan ialah

Zalikha Bt Hasim
Nur Atiqah Bt Ibrahim
Nur Liyana Bt Abd Wahab

Al-kisahnya bermula begini..
Sebelum cuty semester bermula,
Kitorang 4 orang ni dah janji nak turun Melaka..
Tapi atas atas sebab tertentu yang tak dapat dielakkan,
Aku tak dapat join mereka kat sane..
*Sob!Sob!Sob!*

Alhamdulillah diowg paham aku..
Yang buat aku terharu dengan diowg ni kan,
Diowg pergi Pantai Klebang, Melaka..
Pastuh diowg wat ini benda ini utk aku..
Terharu Kak yah oi! 
*SobSobSob*


Ini Zalikha..
Auw! I love You too..
She always with thier 20$en..
Jangan marah yer MakCik Zal..
Just Joke :)
*PeaceForFreinds*


Ini Atiqah
Auw! Lurve you TOo..
Senyum lebar kan bg ❤❤ dekat aku..
*Friends4ever*


Ini Liyana
My Roomate a.k.a Teman Gado aku dekat bilik..
Tapi kitorang tak pernag gadoh pown..
Gado2 manje aternyer..
Auw! Love you More lerrr
*FreindsUntilTheEnd*

To:  Z.A.L

                                    ☑ Aku mintak maaf yer tak dapat join korunk hari tuh..
                                    ☑ Terima Kasih sesangat sebab korunk take pix tuh untuk aku
                                    ☑ Aku sayang ZalikhaAtiqahLiyana.

Thank You  Z.A.L

Okeylah sampai sini jer entry kali ni..
See you on next entry..

p/s: Akan aku simpan dalam memori aku.. Terima Kasih Sahabat kerana mengingatiku