Friday, May 4, 2012

*WebCam*

Salam Readers..
Entry kali ni aku nak share pasal

~Sahabat Lama~


Okeylah.. 
Utk pengetahuan korang yang dia ni BUKAN bf aku ok..
Dia ni Sahabat aku time skolah menengah dulu..
Dah lame gak lah tak jumpa dia ni..
Last jumpa tak silap aku time ambik SPM dulu...
Tengah dok syok on9, tetiba antar IM..
*PelikBinAjaib*

So, kt bawah ni antara chat aku nan member aku sorang ni sblm WebCam..
*Starting*









Okeylah.. Ni jerlah antara chat2 aku dengan member lame aku ni ha...
Time aku ngah Webcam dgn dia,
Ade jugak aku IM dgn dia...
Tapi aku tak sempat nak "Print Screen"..
Lain kali jerlah aku tunjuk k..
*Haha*

BTW, Alhamdulillah...
Ingat jugak member aku sorang ni kat aku..
Kalau tak, Msj pn tak ade..
Call jarang sekali lah...
So,Chat ni pun hanyalah berbicara tentang time skolah dulu...
*CoverCover*

Okeylah...Popeye..
Ty pape aku update lain okey..
Daaaaaaa
:)

p/s: Demam lah plak :'(