Monday, May 14, 2012

Salam Reader..

Tengah duduk2 syok online Facebook,
Tetiba naik 1 notification..
"Shawal telah menanda anda pada 1 kiriman"
Maafler Facebook saya dalam Bahasa Melayu..
Then aku pown bukak, si Shawal ni ade tag kami pada 1 video..
*TakSabar*

Entry kali ni aku nak share pasal video ni...


Ha, korunk dah tengok ker?
Kalau belom, pegi tengok dulu..
Tak ada alasan Internet lembap or whatever,
Before korunk nk bace entry merepek ni sampai habis,
Korunk WAJIB view this video 1st!..
*JiwaPaksa*

Actually, aku dah pernah cerita pasal kami
-->Klik Di Sini<--
Dah bace?
*BacelahDulu*

Firstly, Thanks to Muhammad Shawal Fitri Bin Zainul Akmar..
Sebab buatkan video ini untuk kenangan kita semua..
Sumpah! Aku nangis..Nangis sebab aku rindukan time ni..
Memang rindu sangat2 lah.. Kalah rindu dekat Boyfriends! Ops!..
*ThanksWal*

Bukan ape, diowng (EdyShawalShahirLiyana)
Semua ni lah FAMILY aku dekat penang,,
Kadang2 lepak dekat taman sampai pukul 2 pagi..
Seronok taw lepak+borak dengan diorang ni..
Sebab otak diowang ni semuanya Gila-gila..
Masuk lah dengan aku yang kadang2 berotakkan gila jugak ni..
*HappyFamily*

Okeylah, actuallu nak suruh you alls tgk video tuh,
Smart tak kami???
Popeye!

P/s: Keje dier memang suka edit video..