Sunday, May 13, 2012

Uptown Shah Alam

Salam Reader..
Entry kali ni aku nk cerita lah cikit pasal 

13 Mei 2012

Hari ni aku pergi uptown Shah Alam semate2 nak jumpa adik aku ~Hanif~
Dia mai turun Shah Alam sebab follow sepupu dia nak Convo kt UITM Shah Alam..
Aku pergi dengan member baik aku, Myra..
*TakSangka*

Adik aku ni rupanya ade sedare duduk dekat Klang..
Aku ingat sedare dier dok kt Shah Alam..
Rupanya dekat Klang..Dekat plak dengan aku..
Tapi aku tak adelah jumpa dia dekat rumah sedare dier..
Kitorang decide jumpa kt uptown..
Kebetulan plak budak kecik sorang ni nak pegi Uptown..
*Seronok*

Hmm memang cadangnya nak belanja budak kecik sorang ni tapi tak kesampaian
Paham2 lah, uptown pown kn banyak jual2 baju..
Budak kecik ni pown rupanya minat baju..
Habis diborongnyer beli baju..
Aku ni plak takot bab2 nak bagi orang baju ni..
Korunk pown mesty taw kan knp??
*TepukDadaTanyaAkal*

Alhamdulillah, even sekejap jer dpat jumpa budak kecik ni,
Aku rasa Happy sangat2 dapat jumpa adik aku ni..
Bukan apa, even aku blaja dekat penang, Adik belaja kt kedah pown aku tak dapat nak jumpa..
Yerlah masing2 kan buzy belajar..
*SobSobSob*

Budak kecik ni rupanya geram dengan kkk dia ni..
Sebab kt uptown, aku dok borak dengan kwn aku jer..
Yang adik aku ni, aku biarkan dia jalan dengan sepupu dia.
*SorryYerDik*

Insyaallah dik,
Panjang umur kita jumpa lagi okey..
Nanty kita date 2 orang jer taw..
Nak tengok kepoh ker tak budak kecik sorang ni..
*DalamPhoneRancakBorak*

Okeylah sampai sini jer yg aku nk cerita psl hari ni..
Popeye :)