Monday, May 7, 2012

Nak Balik!!!


Salam Reader..

Ni nak share cikit story pasal
Kemas keR???

Cerita ni sebenarnya pasal nak balik cuti sem hari tuh lerr... -.-
Biase lah bila time nak cuty sem jer, 
Semua kalut nak kemas..
Semua nak bawak balik..
Macam dah tak nak datang balik dah..
*Gagahkan?*

Bukan aku sorang jer macam ni...
Housemate aku semua same jugak macam aku..
Padahal seingat aku hari tuh hari Ahad 29 April 2012..
Esoknyer Isnin 30 April 2012, kami semua ada last paper,
tapi degil jugak tuh nak kemas jugak barang yg nk dibawak balik..
*CepukSorang2!Degil*


1st tempat yang aq kemas adlah Board Info Keramat ni..
Banyak kan info yang aku letak kat cini?
Biaselah Pelajar rajin katakan..
Haha perasan sudah budak ni kan?
Tapi kenyataan pown..
*JanganJelez*

Okeylah, pix kat tepi board tuh of coz lah yg tas skali tuh pic family aku,
Yang kosong tuh pic aq n member2 time skolah, terjatuh plak..
Yang no.3 tuh pix time aq sem 1 dulu..
Ops! Yang bawah skali tuh korunk boleh abaikan.. Tak ade pape dah pown..
*LupaNakBuang*


Okeyh.. lepas semua nya aku dah cabut, 
Ni lah jadiknyer.. yang patot dibuang aku dah buang..
yang patot di simpan, aku dah simpan rapi di dlm kotak..
Next sem pasang lagi..
Bukan ape, kalu aku tak cabut dr board ni nanti berhabuk lerr..
*AntiHabuk*


TAAADDDddddaaaaa....
Ha! ni plak baju2 aku yang aku nak bawak balik..
Banyak kan?
*Bersepah*


Okeylah ni lah aku kalau korunk nak taw..
Sekali kalau aku kemas habis semua barang2 aku kemas sekali..
Dari kotak kecik pada kotak besar...
Dari tak bersepah, terus bersepah 1 bilik..
Roomate aku, Liyana nasib baik dia tak marah..
Kalau tak habislah aku..
*KemasDah

Okeylah! ni lah prangai aku kalau berkemas..
Jangan korunk gelak ea..
Sape gelak, aku cepuk sorang2..
Okeylah popeye...Jumpa next Gossip okey..
*TakeCare*

p/s: Aku Jadi Diri Aku